Фізика для ІІ курсу


Завдання для групи  26 ок  

Тема: Контрольна робота.
номер п/п  
 непарний номер  виконує вар №1
парний  - варіант №2

1 Алфьорова Дар’я
2 Борисевич Алла
3 Борисенко Юлія
4 Волкова Вікторія
5 Гнут Владислава
6 Головінова Єлизавета
7 Дорожкіна Вероніка
8 Казак Анна
9 Кірілеску Валерія
10 Комбарова Діана
11 Лавриненко Олександр
12 Маслова Марина
13 Меншунова Анастасія
14 Назаренко Юлія
15 Нарубіна Катерина
16 Нетреба Крістіна
17 Нехода Анна
18 Ништа Христина
19 Носач Анастасія
20 Осмаковська Ксенія
21 Пацуля Дар’я
22 Підтьопа Анастасія
23 Пучкова Оксана
24 Синьоока Анастасія
25 Суботіна Елла
26 Федоренко Євген
27 Шевцова Світлана 

Електромагнітні коливання  та  хвилі.

Контрольна робота. 

Завдання 1,2 - 1 бал,  2,3,4 - 2 бали, 5,6 - 3 бали, але з повним поясненням розв'язку, одиниці виміру.

І  варіант

1.  Що таке  електромагнітні     коливання?

2. Виходячи з аналогії механічних і електромагнітних коливань, назвіть електричну величину, еквівалентну силі пружності пружинного маятника.

3.  Коливальний контур містить конденсатор ємністю 800 пФ і котушку індуктивністю 2мкГн. Який період власних коливань контуру?

4. Сила струму в коливальному контурі змінюється за законом і = 0,25sin 105 πt  А.

Визначте амплітудне значення сили струму та період електромагнітних коливань у контурі.

5. Генератор УВЧ працює на частоті 150 МГц. Яка довжина хвилі електромагнітного

випромінювання?

6. Увімкнений у коливальний контур повітряний конденсатор, заповнили парафіном, діелектрична проникність якого дорівнює 2. У скільки разів змінилась частота вільних електромагнітних коливань у контурі?

  Контрольна робота.  ІІ  варіант

 1. Хто  створив теорію електромагнетизму?

2. У які моменти першого півперіоду коливань у контурі ЕРС самоіндукції в ньому досягає максимальних значень?

3. Коливальний контур складається з лейденських банок загальною електроємністю 6 • 10-2мкФ та котушки індуктивності в 24 мкГн. Визначте частоту електромагнітних коливань у контурі.

4. Напруга на конденсаторі коливального контуру змінюється за законом и = 50cosl05 πt, В. Визначте амплітудне значення сили струму та період коливань контуру.

5. На якій частоті судна передають сигнал біди, коли за міжнародною угодою

радіохвиля повинна мати довжину 600 м?

6. Коливальний контур складається з котушки індуктивністю 10 мГн і плоского конденсатора з обкладками площею 5 см2 кожна, розділених парафіновим папером завтовшки 100 мкм. Яка частота вільних електромагнітних коливань у контурі? Діелектрична проникність парафінового паперу дорівнює 2,2.

 

 




Завдання для групи  ок  від  11.06. 2022

 Тема: Принцип радіотелефонного зв'язку. Радіомовлення та телебачення. § 23 Ф 11кл(Б)

Вивчити  вказаний матеріал. Завдання в  Кlassroom







 Завдання для групи 26 ок від 1/06.

Тема: Електромагнітні  хвилі та їх властивості. §22
Вивчити тему. Завдання в  Кlassroom



Завдання для групи 26 ок від 25/05

Тема уроку № 79,80.
Конденсатор і котушка індуктивності в колі  змінного струму.  Активний, ємнісний та індуктивний опори. Робота й потужність змінного струму. Діючі значення напруги та сили струму.
розв'язування задач.
Завдання: Повторити матеріал  § 19.  Прочитати § 20 Ф-11кл (Б). Записати формули: 1) залежність напруги та струму від часу, 2) формулу потужності змінного струму , 3) означення і формули діючого значення струму та напруги, 4)формули реактивного опору (стор 114).
Розв'язати задачі: вправа 20 (2, 3) стор 115.  
Надати фотозвіт. 





Завдання для групи 26 ок від 21/05 

Тема уроку: Розв'язування задач ( змінний струм) 
Завдання: Повторити § 19 Ф - 11 кл (Бар.)
1.  Записати формули , що виражають рівняння коливань для струму, напруги, ЕРС.
2. Записати розв'язок ( з поясненням)  задачі на стор. 110 та розв'язати задачі впр. 19 (1, 2) - 6 балів, з поясненням до 9 балів, додатково з поясненням № 19(4)  - 12 балів. Фотозвіт надіслати. 










Завдання для  групи 26 ок  від 18 /05

Урок № 76,77.
Тема: Роз'язування задач.
 Завдання: виконати з фотозвітом
1. Повторити формули періоду коливань (Томсона), частоти коливань та перетворення енергії коливань.
2. Розв'язати задачі № 18 (2,3, (та 5, по можливості)  з поясненням.

Тема: Змінний струм як вимушені електромагнітні коливання коливання.
Завдання: вивчити тему, § 19
Записати в конспект : що називають змінним струмом (як позначають. яка  частота  промислового струму, переваги та недоліки в порівнянні з постійним - коротко 
Знати: як його отримують, коротко будову генератора  змінного струму. 





Завдання для групи 26 ок від 14/ 05 

урок № 75
Тема: Коливальний контур. Виникнення вільних електромагнітних коливань. Гармонічні коливання. Формула Томсона. Перетворення енергії  під час вільних електромагнітних коливань.

Виконати: 
1. Вивчити тему, §18 Фізика 11 кл (Бар'яхтар).( за таким планом) 
а) Що таке коливальний електричний контур.( означення та малюнок контуру(схема)
б) Як  виникають і відбуваються електромаг. коливання.(читати)
в)  Який вид цих коливань. (записати назву)
г) Записати  та вивчити  формулу Томсона. Записати величини, що входять до формули. (вивод формули  не записувати)
д) Розглянути: які перетворення відбуваються в контурі, порівявши з механічними коливаннями.
Надати звіт:  фото конспекта.




Завдання для групи  26  ок  від 07/05

  Урок № 74

Тема: Розв'язок задач. (на електромагнітні коливання та хвилі)

Завдання: 1. Повторити §17. (При наявності конспекту продивитися тему "Коливання"за І курс, ІІ півріччя)
2. Розглянути розв'язування задач на стор 98 (записати в зошит з графіком).
3. Самостійно розв'язати:  вправа 17(якщо без оцінки , то не менше 2 задач, на ваш вибір), якщо на оцінку, то  (кількість балів відповідно 2,3,3,4( з поясненням)



Завдання для групи  26  ок  від 04/05

  Урок № 72, 73.

Науковий проект з теми: "Електромагнетизм"
Електромагнітні коливання. Параметри коливань  §17.
Детальне завдання дивіться в  Кlassroom

Завдання для групи  26  ок  від 30/04

Урок № 71

Тема: Контрольна робота з теми: "Електромагнетизм"

Завдання  для вивчення теми: Виконати КР згідно варіанта, що відповідає парності вашого номера в списку групи , з дотриманням всіх вимог. Відповіді чіткі, конкретні, лаконічні.

Високий рівень  з розгорнутим поясненням, обчисленнями, одиницями виміру 


конрольна робота: магнетизм



Велике  прохання:  користуйтеся  тільки "перевіреними джерелами". Не грайтеся в дитячу іграшку про телефон. Я хочу перевіряти Вашу роботу а не колективні помилки!  Нехай ви зробите  частину завдання , але це буде ваше.

Завдання для групи  26  ок  від 27/04

Урок № 69 - 70

Тема: Розв'язок задач

Завдання  для вивчення теми

1. Прочитати  тему "Електромагнітна  індукція" §11-16
2. Виписати формули, що вивчалися  по даній темі з назвою цієї формули.
3. Записати  позначення фізичних величин, що вивчалися в темі та одиниць їх вимірювання.
4.  Повторити означення: сила Ампера, Лоренца, закон електромагнітної індукції, самоіндукція, магнетики  (стор 93)
5. Розв'язати задачі вправи № 11(1), 12(3), 13(2),14(2).15(5), 16(3).
Для звіту окремі аркуші: урок №69(пункт 2 та 3),   урок № 70 (пункт 5).


Завдання для групи  26  ок  від 23/04

Урок №68

Гіпотеза Максвелла. Взаємозв'язок електричного та магнітного полів як прояв існування електромагнітного поля.

§ 16, Ф-11 кл, стор 89-92.

Завдання для вивчення теми: 
1.Прочитати  §16.
2. Записати короткий конспект параграфа.
а) що таке електромагнітне поле
б) в чому відмінність електричного та магнітного полів.
в) хто запропонував ідею електромагнітного поля.
г) додатково ознайомитися з бібліографічними даними Дж. Макселла.   https://uk.wikipedia.org/wiki/Джеймс_Клерк_Максвелл 

Головні висновки Максвелла зводяться до наступного: змінне магнітне поле, що збуджується змінюваним струмом, створює в навколишньому просторі електричне поле, яке в свою чергу збуджує магнітне поле, і т. д. Змінювані електричні і магнітні поля, взаємно породжуючи одне одного, утворюють єдине змінне електромагнітне поле — електромагнітну хвилю. Він вивів рівняння, що показують, що магнітне поле, створюване джерелом струму, поширюється від нього з постійною швидкістю. Перше рівняння виражало електромагнітну індукцію Фарадея; друге — магнітоелектричну індукцію, відкриту Максвеллом і засновану на уявленнях про струм зміщення; третє — закон збереження кількості електрики, четверте — вихровий характер магнітного поля. Виникнувши, електромагнітне поле поширюється в просторі зі швидкістю світла 300 000 км/с, займаючи все більший і більший обсяг. Максвелл стверджував, що хвилі світла мають ту ж природу, що і хвилі, що виникають навколо проводу, у якому є змінний електричний струм. Вони відрізняються один від одного тільки довжиною. Дуже короткі хвилі і є видиме світло.


Завдання для групи  26  ок  від 16/04

Урок №67

Тема: Магнітні властивості речовини. Діа-, пара-, і феромагнетики. Залежність магнітнтих властивостей речовини від температури.  Застосування магнітних матеріалів.       § 15. стор 84 - 89.   Ф. 11 кл.

Завдання для вивчення теми: 
1.Прочитати  §15. 
2. Записати в   конспект поняття  магнітної проникності речовини, поділ всіх речовин по їх відношенню до магнітного поля: діа-,пара-, і феромагнетики.
3.Особливості магнітного поля в речовині (магнітні моменти частинок атома - ( знайомство).
4.  Точка Кюрі.
5. Використання магнітних речовин. 

(Окремо: готуватися до котрольної роботи)



Завдання для групи  26  ок  від 13/04

Урок №65-66

Тема: Самоіндукція. Індуктивність. Розв'язування задач.
Завдання: 1. Повторити: суть явища електромагнітної індукції. 
2. Прочитати  § 14, стор.79  Ф -11 кл БАр'яхтар та ... .
3. Записати та вивчити означення явища самоіндукції (стор 80).
4.  Прочитати розділ 2 цього ж § 14, записати формули законів індукції та самоіндукції, порівняти їх ( в чому різниця).
5. Розглянути поняття індуктивності, що це за величина. 
6. Розглянути § 13 розділ 6. Струми Фуко (вихрові струми) ,  означення записати. (стор.76).
7. Енергія магнітного поля. § 14 розділ 3. Записати формулу енергії магнітного поля.
8. Розв'зування задач. На стор. 82 розглянути розв'язок задачі, переписати його. 
9. Самостійна робота. Розв'язати задачу 
вправи 14  №2- всім, з 5,6 - одну. на вибір. завдання виконати в Word. 
Звіт про виконання надішліть на 

на мою електронну адресу: dbrnjh1607@gmail.com

або в  Кlassroom. (Як вам зручніше). 
Дивіться завдання в Кlassroom





Завдання для групи  26  ок  від 09/04

Урок №64

Тема Явище електромагнітної індукції. 
Дивіться завдання в Кlassroom
Звіт про виконання надішліть на 

на мою електронну адресу: dbrnjh1607@gmail.com



Завдання для групи  26  ок  від 06/04

Уроки  № 62 - 63.
Тема: Сила  Лоренца. Рух зарядженої частинки в магнітному полі.
          Розв'язування задач.
Завдання. 
1. Повторіть попередню тему"Сила Ампера", означення сили, формулу, правило визначення напрямку сили (лівої руки).
2. За  підручником Ф-11 кл. (Бар'яхтар В. Г. ...)  прочитайте та вивчіть § 12.
3. Запишіть в конспект означення Сили Лоренца, формулу, назви та позначення фізичних величин , що входять до формули, а також одиниці вимірювання цих величин.
4. Вивчити правило лівої руки для  сили Лоренца, його відмінність з правилом для сили Ампера.
5. Розглянте:  де зустрічається та використовується сила Лоренца (в приладах:   телевізорах, мас-спектрометрах, променевих трубках, прискорювачах заряджених частинок, магнітосфери Землі, причина полярних сяйв.
6. Розглянте можливі випадки руху заряджених частинок в однорідному магнітному полі. пункт 2 стор.68
7.Запишіть розв'язування  задачі №1 стор 69.
8. Розв'яжіть: вправа 12. завдання 1,2,  два  завдання з 3,4,5,6 - на вибір  та  7.    

Звіт про виконання надішліть на 

на мою електронну адресу: dbrnjh1607@gmail.com






Завдання для групи  26  ок  від 02/04  № 61

Тема уроку: Розв'язування задач (сила Ампера)
Завдання: Уважно , ще раз переглянути  §11, повторити означення, формулу та правило  визначення напрямку дії сили Ампера.
Розгляньте запитання на стор. 66 та попробуйте  надати відповіді на них.

Розв'яжіть задачі 1,3 вправи 11.  Розв'язки задач  надайте в Word  на мою пошту або в Кlassroom.
Самостійно спробуйте  розглянути вправу  №2, використовуючи свою ЛІВУ руку.  Продивиться відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ufLl9X5tgf0





Завдання для групи  26  ок  від 30/03 (урок 2)

Тема уроку й завдання  дивіться в Кlassroom



Завдання для групи  26  ок  від 30/03

Тема уроку: Розв'язування задач
Розв'язати задачі  №4 вправа 10, стор.60 Ф-11кл
Використовуючи формулу магнітної індукції (стор. 58), заповнити таблицю вправи 10.  Відповіді надсилати у Word, а не фото!!! 

в klassroom 

Завдання для групи  26  ок  від 26/03

Тема: "Магнітне поле"

Вивчити §10. Ф-11кл

Розглянути питання:
1. Що таке магнітне поле.   стор 56-57
2. Причини появи МП.
3. Хто й коли вивчав МП
4. Властивості МП, як його визначають, зображають.
5. Що таке магнітна індукція.
6. Одиниці виміру. 
7. Напрям МП.
Коротко законспектувати їх.

Розглянути вправу №10(1,2,3,5,6)   стор 60. Знати відповіді на ці запитання.

Завдання КР в klassroom  для 26 ок.від 24 03

номер п/п

1 Алфьорова Дар’я
2 Борисевич Алла
3 Борисенко Юлія
4 Волкова Вікторія
5 Гнут Владислава
6 Головінова Єлизавета
7 Дорожкіна Вероніка
8 Казак Анна
9 Кірілеску Валерія
10 Комбарова Діана
11 Лавриненко Олександр
12 Маслова Марина
13 Меншунова Анастасія
14 Назаренко Юлія
15 Нарубіна Катерина
16 Нетреба Крістіна
17 Нехода Анна
18 Ништа Христина
19 Носач Анастасія
20 Осмаковська Ксенія
21 Пацуля Дар’я
22 Підтьопа Анастасія
23 Пучкова Оксана
24 Синьоока Анастасія
25 Суботіна Елла
26 Трофименко Анастасія
27 Федоренко Євген
28 Шевцова Світлана 



Завдання для групи  26  ок  від 23/03

Підготуватися до контрольної роботи з теми: "Електричний струм в різних середовищах"
Повторити й записати в конспект формули з даної теми (сили струму, закони Ома, закони паралельного та послідовного з'єднань, роботи та потужності струму, електричного опору в металах, закони електролізу, особливості струму в різних середовищах, їх вольт-амперні характеристики (замалювати), залежність опору від температури, надпровідність).
 Підручник Ф-11 кл, Бар'яхтар, §6-9, підсумки з вивченої теми - стор 54.

Передати на мою електронну адресу: dbrnjh1607@gmail.com

Зареєструйтесь в klassroom















Завдання для групи  26  ок  від 22/03


Переглянути лабораторну роботу, на окремому аркуші записати тему, мету, обладнання, коротке описання ходу роботи, висновок (що повинні отримати в роботі).Передати на мою електронну адресу: dbrnjh1607@gmail.com




Завдання для групи  26  ок  від 19/03
Розв'язування задач з теми: "Електричний струм в різних середовищах"
1. Записати і вивчити формули з вказаного матеріалу § 6,7,8,9.
2. Звернути увагу на вольт-амперні характеристики різних середовищ (занести ці графіки залежності в конспект)та залежність опору від температури.
3. Розв'язати задачі: вправа 6 задача 2 (стор 32, Ф-11 кл , Бар'яхтар), №7, задача 3 (підказка: кінетична енергія електрона  рівна енергії іонізації, 1 еВ = 1,6*10^-19 Дж).
4. Зверніть увагу на : "Підбиття підсумків" - матеріал, що знаходиться після кожного §.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=NgAzPXIc2S4
Завдання для групи  26  ок  від 17/03

 Вивчити §7,8 9  Фізика 11 кл. Автор Бар'яхтар В.Г.  під керівництвом Локтєва В.М.






Завдання для групи  26  ок  від 12/03
Тема:     Електричний струм в електролітах та розплавах  
§6  сторінки 28 - 32. Фізика 11 кл. Автор Бар'яхтар В.Г.  під керівництвом Локтєва В.М.

https://drive.google.com/file/d/1ZnEbGO3qtY6W5rT6OyQMpsmNDgGbzGrL/view                        Бар’яхтар

 Завдання для  опрацювання  
Повторити  §6 "Струм в  металах"
Розв'язати задачу : вправа 5 стор 27 (одну з №3,4,5, на ваш вибір).
Дати короткі відповіді на контрольні запитання 3,4,5 стор 27 .
 Ознайомитися та вивчити  § 6.
1.  Що таке електроліти та розплави?
2. Що  таке електролітична дисоціація?
3. Які носії електричних зарядів в електролітах?
4. Що називають електролізом та записати й вивчити закони електролізу (І та ІІ  закони Фарадея)
5. Використання електролізу.
6. Записати в конспект розв'язок задачі: пункт 5 на стор. 31






   














Завдання  З теми: "Електричне поле таструм."
Розв'язати задачу.  Чотири резистори  по 12 Ом кожен приєднані до джерела струму з ЕРС  24В. Знайти силу струму в колі для випадків паралельного та  послідовного з'єднання.



















3 комментария: