Завдання для групи 26 ок
1 Алфьорова Дар’я 2 Борисевич Алла 3 Борисенко Юлія 4 Волкова Вікторія 5 Гнут Владислава 6 Головінова Єлизавета 7 Дорожкіна Вероніка 8 Казак Анна 9 Кірілеску Валерія 10 Комбарова Діана 11 Лавриненко Олександр 12 Маслова Марина 13 Меншунова Анастасія 14 Назаренко Юлія 15 Нарубіна Катерина 16 Нетреба Крістіна 17 Нехода Анна 18 Ништа Христина 19 Носач Анастасія 20 Осмаковська Ксенія 21 Пацуля Дар’я 22 Підтьопа Анастасія 23 Пучкова Оксана 24 Синьоока Анастасія 25 Суботіна Елла 26 Федоренко Євген27 Шевцова Світлана
Електромагнітні коливання та хвилі.
Контрольна робота.
Завдання 1,2 - 1 бал, 2,3,4 - 2 бали, 5,6 - 3 бали, але з повним поясненням розв'язку, одиниці виміру.
І варіант
1. Що таке електромагнітні коливання?
2. Виходячи з аналогії механічних і електромагнітних
коливань, назвіть електричну величину, еквівалентну силі пружності пружинного
маятника.
3. Коливальний контур
містить конденсатор ємністю 800 пФ і котушку індуктивністю 2мкГн. Який період
власних коливань контуру?
4. Сила
струму в коливальному контурі змінюється за законом і = 0,25sin 105 πt
Визначте
амплітудне значення сили струму та період електромагнітних коливань у контурі.
5. Генератор УВЧ працює на частоті 150 МГц. Яка довжина
хвилі електромагнітного
випромінювання?
6. Увімкнений у коливальний контур повітряний конденсатор,
заповнили парафіном, діелектрична проникність якого дорівнює 2. У скільки разів
змінилась частота вільних електромагнітних коливань у контурі?
2. У які моменти першого півперіоду коливань у контурі ЕРС
самоіндукції в ньому досягає максимальних значень?
3. Коливальний
контур складається з лейденських банок загальною електроємністю 6 • 10-2мкФ
та котушки індуктивності в 24 мкГн. Визначте
частоту електромагнітних коливань у контурі.
4. Напруга
на конденсаторі коливального контуру змінюється за законом и = 50cosl05 πt, В. Визначте амплітудне значення сили струму та
період коливань контуру.
5. На якій частоті судна передають сигнал біди, коли за
міжнародною угодою
радіохвиля повинна мати довжину 600 м?
6. Коливальний контур складається з котушки індуктивністю
10 мГн і плоского конденсатора з обкладками площею 5 см2 кожна,
розділених парафіновим папером завтовшки 100 мкм. Яка частота вільних
електромагнітних коливань у контурі? Діелектрична проникність парафінового
паперу дорівнює 2,2.
Завдання для групи ок від 11.06. 2022
Тема: Принцип радіотелефонного зв'язку. Радіомовлення та телебачення. § 23 Ф 11кл(Б)
Завдання для групи 26 ок від 1/06.
Завдання для групи 26 ок від 25/05
Завдання для групи 26 ок від 21/05
Завдання для групи 26 ок від 18 /05
Завдання для групи 26 ок від 14/ 05
Завдання для групи 26 ок від 07/05
Урок № 74
Тема: Розв'язок задач. (на електромагнітні коливання та хвилі)
Завдання для групи 26 ок від 04/05
Урок № 72, 73.
Завдання для групи 26 ок від 30/04
Урок № 71
Тема: Контрольна робота з теми: "Електромагнетизм"
Завдання для вивчення теми: Виконати КР згідно варіанта, що відповідає парності вашого номера в списку групи , з дотриманням всіх вимог. Відповіді чіткі, конкретні, лаконічні.
конрольна робота: магнетизм
Велике прохання: користуйтеся тільки "перевіреними джерелами". Не грайтеся в дитячу іграшку про телефон. Я хочу перевіряти Вашу роботу а не колективні помилки! Нехай ви зробите частину завдання , але це буде ваше.
Завдання для групи 26 ок від 27/04
Урок № 69 - 70
Тема: Розв'язок задач
Завдання для вивчення теми
Завдання для групи 26 ок від 23/04
Урок №68
Гіпотеза Максвелла. Взаємозв'язок електричного та магнітного полів як прояв існування електромагнітного поля.
Завдання для вивчення теми:
1.Прочитати §16.
2. Записати короткий конспект параграфа.
а) що таке електромагнітне поле
б) в чому відмінність електричного та магнітного полів.
в) хто запропонував ідею електромагнітного поля.
г) додатково ознайомитися з бібліографічними даними Дж. Макселла. https://uk.wikipedia.org/wiki/Джеймс_Клерк_Максвелл
Головні висновки Максвелла зводяться до наступного: змінне магнітне поле, що збуджується змінюваним струмом, створює в навколишньому просторі електричне поле, яке в свою чергу збуджує магнітне поле, і т. д. Змінювані електричні і магнітні поля, взаємно породжуючи одне одного, утворюють єдине змінне електромагнітне поле — електромагнітну хвилю. Він вивів рівняння, що показують, що магнітне поле, створюване джерелом струму, поширюється від нього з постійною швидкістю. Перше рівняння виражало електромагнітну індукцію Фарадея; друге — магнітоелектричну індукцію, відкриту Максвеллом і засновану на уявленнях про струм зміщення; третє — закон збереження кількості електрики, четверте — вихровий характер магнітного поля. Виникнувши, електромагнітне поле поширюється в просторі зі швидкістю світла 300 000 км/с, займаючи все більший і більший обсяг. Максвелл стверджував, що хвилі світла мають ту ж природу, що і хвилі, що виникають навколо проводу, у якому є змінний електричний струм. Вони відрізняються один від одного тільки довжиною. Дуже короткі хвилі і є видиме світло.
Завдання для групи 26 ок від 16/04
Урок №67
1.Прочитати §15.
2. Записати в конспект поняття магнітної проникності речовини, поділ всіх речовин по їх відношенню до магнітного поля: діа-,пара-, і феромагнетики.
3.Особливості магнітного поля в речовині (магнітні моменти частинок атома - ( знайомство).
4. Точка Кюрі.
5. Використання магнітних речовин.
(Окремо: готуватися до котрольної роботи)
Завдання для групи 26 ок від 13/04
Урок №65-66
Тема: Самоіндукція. Індуктивність. Розв'язування задач.
Завдання: 1. Повторити: суть явища електромагнітної індукції.
2. Прочитати § 14, стор.79 Ф -11 кл БАр'яхтар та ... .
3. Записати та вивчити означення явища самоіндукції (стор 80).
4. Прочитати розділ 2 цього ж § 14, записати формули законів індукції та самоіндукції, порівняти їх ( в чому різниця).
5. Розглянути поняття індуктивності, що це за величина.
6. Розглянути § 13 розділ 6. Струми Фуко (вихрові струми) , означення записати. (стор.76).
7. Енергія магнітного поля. § 14 розділ 3. Записати формулу енергії магнітного поля.
8. Розв'зування задач. На стор. 82 розглянути розв'язок задачі, переписати його.
9. Самостійна робота. Розв'язати задачу
вправи 14 №2- всім, з 5,6 - одну. на вибір. завдання виконати в Word.
Звіт про виконання надішліть на
Завдання: 1. Повторити: суть явища електромагнітної індукції.
2. Прочитати § 14, стор.79 Ф -11 кл БАр'яхтар та ... .
3. Записати та вивчити означення явища самоіндукції (стор 80).
4. Прочитати розділ 2 цього ж § 14, записати формули законів індукції та самоіндукції, порівняти їх ( в чому різниця).
5. Розглянути поняття індуктивності, що це за величина.
6. Розглянути § 13 розділ 6. Струми Фуко (вихрові струми) , означення записати. (стор.76).
7. Енергія магнітного поля. § 14 розділ 3. Записати формулу енергії магнітного поля.
8. Розв'зування задач. На стор. 82 розглянути розв'язок задачі, переписати його.
9. Самостійна робота. Розв'язати задачу
вправи 14 №2- всім, з 5,6 - одну. на вибір. завдання виконати в Word.
Звіт про виконання надішліть на
на мою електронну адресу:
або в Кlassroom. (Як вам зручніше).
Дивіться завдання в Кlassroom
Дивіться завдання в Кlassroom
Завдання для групи 26 ок від 09/04
Урок №64
на мою електронну адресу:
Завдання для групи 26 ок від 06/04
на мою електронну адресу:
Завдання для групи 26 ок від 02/04 № 61
https://www.youtube.com/watch?v=ufLl9X5tgf0
Завдання для групи 26 ок від 30/03 (урок 2)
Тема уроку й завдання дивіться в Кlassroom
Завдання для групи 26 ок від 30/03
Завдання для групи 26 ок від 26/03
Вивчити §10. Ф-11кл
Завдання КР в klassroom для 26 ок.від 24 03
номер п/п
1 Алфьорова Дар’я
2 Борисевич Алла
3 Борисенко Юлія
4 Волкова Вікторія
5 Гнут Владислава
6 Головінова Єлизавета
7 Дорожкіна Вероніка
8 Казак Анна
9 Кірілеску Валерія
10 Комбарова Діана
11 Лавриненко Олександр
12 Маслова Марина
13 Меншунова Анастасія
14 Назаренко Юлія
15 Нарубіна Катерина
16 Нетреба Крістіна
17 Нехода Анна
18 Ништа Христина
19 Носач Анастасія
20 Осмаковська Ксенія
21 Пацуля Дар’я
22 Підтьопа Анастасія
23 Пучкова Оксана
24 Синьоока Анастасія
25 Суботіна Елла
26 Трофименко Анастасія
27 Федоренко Євген
28 Шевцова Світлана
Завдання для групи 26 ок від 23/03
Підготуватися до контрольної роботи з теми: "Електричний струм в різних середовищах"Повторити й записати в конспект формули з даної теми (сили струму, закони Ома, закони паралельного та послідовного з'єднань, роботи та потужності струму, електричного опору в металах, закони електролізу, особливості струму в різних середовищах, їх вольт-амперні характеристики (замалювати), залежність опору від температури, надпровідність).
Підручник Ф-11 кл, Бар'яхтар, §6-9, підсумки з вивченої теми - стор 54.
Передати на мою електронну адресу:
Зареєструйтесь в klassroomЗавдання для групи 26 ок від 22/03
Переглянути лабораторну роботу, на окремому аркуші записати тему, мету, обладнання, коротке описання ходу роботи, висновок (що повинні отримати в роботі).Передати на мою електронну адресу:
Завдання для групи 26 ок від 19/03
Завдання для групи 26 ок від 17/03
Вивчити §7,8 9 Фізика 11 кл. Автор Бар'яхтар В.Г. під керівництвом Локтєва В.М.
§6 сторінки 28 - 32. Фізика 11 кл. Автор Бар'яхтар В.Г. під керівництвом Локтєва В.М.
https://drive.google.com/file/d/1ZnEbGO3qtY6W5rT6OyQMpsmNDgGbzGrL/view Бар’яхтар
Завдання для опрацюванняПовторити §6 "Струм в металах"
Розв'язати задачу : вправа 5 стор 27 (одну з №3,4,5, на ваш вибір).
Дати короткі відповіді на контрольні запитання 3,4,5 стор 27 .
Ознайомитися та вивчити § 6.
1. Що таке електроліти та розплави?
2. Що таке електролітична дисоціація?
3. Які носії електричних зарядів в електролітах?
4. Що називають електролізом та записати й вивчити закони електролізу (І та ІІ закони Фарадея)
5. Використання електролізу.
6. Записати в конспект розв'язок задачі: пункт 5 на стор. 31
Завдання З теми: "Електричне поле таструм."
Розв'язати задачу. Чотири резистори по 12 Ом кожен приєднані до джерела струму з ЕРС 24В. Знайти силу струму в колі для випадків паралельного та послідовного з'єднання.
Завдання виконані
ОтветитьУдалитьФедоренко +
ОтветитьУдалить+
ОтветитьУдалить